ثبت شرکت مرتبط به شهرداری

ثبت شرکت مرتبط به شهرداری

ثبت شرکت مرتبط به شهرداری

شرکت ها بعد از ثبت و تاسیس در سامانه رسمی کشور به ثبت می رسند. هر شرکتی در هر زمینه کاری با دریافت کدرهگیری از اداره ثبت شرکت ها، از ثبت خود اطمینان حاصل می کند. در این مقاله به چگونگی ثبت شرکت مرتبط به شهرداری می پردازیم. طبق استانداردهای قانون تجارت، شرکت های مرتبط به شهرداری جزء شرکت های خدماتی محسوب می شود. از نظر شیوه مراحل ثبت تقریبا شبیه به شرکت‌های خدماتی مانند کسب و کارهای مرتبط با فضای سبز، شرکت های حمل و نقل، شرکت های عمران یا شرکت‌های پیمانکار و شرکت‌های مشاور است. در واقع این شرکت ها تکمیل کننده عملکرد سازمان شهرداری هستند.

 

 

 ثبت شرکت مرتبط به شهرداری

ثبت شرکت مرتبط به شهرداری

 

 

 

ثبت شرکت مرتبط به شهرداری

در ثبت شرکت مرتبط با شهرداری شرح وظایف شهرداری در محدوده اداره شهر به عنوان یک اجتماع کوچک و مؤثر است. در راستای بهبود کیفی خدمات و ایجاد رقابت سالم، فضای کار برای فعالیت بخش خصوصی در این زمینه فراهم است. افراد با ثبت شرکت مرتبط با شهرداری در اجرای پروژه های شهری مشارکت می کنند. در بیشتر موارد، شهرداری ها از مشارکت و همکاری با شرکت های خدماتی استقبال می‌کنند.

یکی از مواردی که به شرکت های خصوصی سپرده می شود، طراحی و اجرای فضای سبز شهری است. عنوان فضای سبز شهری به هر فضای سبز یا مجموعه گیاهی که تحت مدیریت بشر است گفته می شود. برای ایجاد و نگهداری فضای سبز مؤثر باید شرایط اقلیمی، اجتماعی و زیست محیطی لحاظ شود. در زمینه فضای سبز شهری تنوع و گستردگی فراوانی وجود دارد که امکان ورود به این عرصه را فراهم می کند. فضای سبز شهری به طور کلی در یکی از گروه های زیر قرار می‌گیرد.

*فضای سبز عمومی: فضای سبز شهری که در اختیار عموم مردم قرار دارد.

*فضای سبز نیمه عمومی: این نوع فضای سبز از لحاظ زیستی برای شهر اهمیت دارد، ولی افرد محدودتری از آن بهره مند می‌شوند.

*فضای سبز خیابانی: هرگونه فضای سبز که در معابر شهری تعبیه می‌شود در این دسته قرار دارد.

ارائه خدمات شهری زمینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال است. شهرداری ها برای انتخاب شرکت خدماتی به عنوان پیمانکار شهرداری عوامل گوناگونی را در نظر می‌گیرند. یکی از مهم ترین این عوامل، اعتبار شرکت خدماتی است. اولین گام برای کسب اعتبار در هر زمینه‌ای دریافت مجوزهای قانونی برای فعالیت است. ثبت شرکت مرتبط با شهرداری اولین گام موثر برای شروع همکاری با شهرداری است.

 

 

 

مراحل ثبت شرکت مرتبط به شهرداری

از مهم ترین مراحل ثبت شرکت مرتبط به شهرداری مراحل و پروسه های اداری زیر است:

-مراجعه به سامانه رسمی ساجات و ثبت نام در این سامانه

-ورود به بخش ثبت شرکت و مشخص کردن اطلاعات مربوط به شرکت خود

-بارگذاری تمام مدارک مورد نیاز

-مراجعه حضوری به سازمان ساجات و ارائه تمام مدارک مورد نیاز به صورت دستی

-پرداخت هزینه های مرتبط به تاسیس شرکت مرتبط با شهرداری به صورت آنلاین در سیستم

– تکمیل فرایند ثبت نام و دریافت تاییدیه آن

 

 

 

مدارک ثبت شرکت مرتبط به شهرداری

 *ارائه دو نسخه از اظهارنامه شرکت

*دو نسخه اساسنامه شرکت

*صورتجلسه هیئت مدیره و موسسین دو نسخه

*ارائه فیش پرداختی بانکی مرتبط با حساب شرکت

*یک نسخه از سند مالکیت شرکت

*گواهی عدم سوء پیشینه تمامی اعضای شرکت

*تقویم نامه مرتبط با کارشناس رسمی دادگستری

 

 

 

مدارک و شرایط عمومی مورد نیاز 

هر شرکتی در هنگام تاسیس خود باید یک سری مدارک آماده و مهیا کند. مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت مرتبط به شهرداری اعم از عمومی و مدارک خصوصی به شرح زیر است؛

*یک نسخه از اصل و کپی آگهی تاسیس

*آگهی مرتبط با آخرین تغییرات شرکت در روزنامه رسمی

*یک نسخه کپی از مدارک شناسایی اعم از شناسنامه و کارت ملی همه اعضای هیئت مدیره و بازرسان

*مدارک تحصیلی تمامی اعضای شرکت که حداقل بایستی دارنده سطح کارشناسی باشند.

*عکس پرسنلی تمامی اعضای شرکت با زمینه سفید

 

 

 

هزینه ثبت شرکت مرتبط به شهرداری

سازمان ساجات تحت نظارت مستقیم ریاست جمهوری است. تمام هزینه های که صرف ثبت شرکت ها می باشد به صورت مستقیم به خزانه داری کشور منتقل می شود. هزینه های فرآیند ثبت شرکت در سامانه ساجات از طریق درگاه های اینترنتی به صورت آنلاین پرداخت می شود. حتی اگر به صورت دستی فیش واریز بانکی را به سازمان تحویل دهید، هزینه موجود به عنوان حق الوکاله در سامانه به ثبت می‌رسد. هزینه های ثبت برای هر شرکتی با توجه به فعالیت شان متفاوت است. با انتخاب گزینه مربوط به شرکت خود هزینه های مربوطه را مشاهده و پرداخت کنید.

شرکت های پیمانکار و شرکت های مشاور علاوه بر شرکت های خدماتی در زیر مجموعه ثبت شرکت‌ مرتبط به شهرداری قرار می‌گیرند که هر یک ویژگی های مرتبط با خود را در بر دارند. با توجه به انتخاب نوع موضوع فعالیت و نوع شرکت اعم از شرکت سهامی خاص و یا شرکت با مسئولیت محدود می‌توانید در خصوص تاسیس و ثبت شرکت خود اقدام کنید. در حین فرایند آماده سازی مدارک، اگر از مدارک تقلبی و یا غیر اصل استفاده کنید، نه تنها شرکت به صورت رسمی به ثبت نخواهد شد، بلکه با توجه به قوانین مندرج در سازمان با متخلف برخورد خواهد شد.

 

 

ثبت نارین مشاور شما در تمام مراحل می باشد، برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه ثبت شرکت با ما تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۲۳۱۰۰۲

۰۹۱۲۰۵۳۲۳۸۶

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.



©2021 ثبت نارین | سامانه تخصصی ثبت شرکت, ثبت برند و رتبه بندی شرکت ها