تمدید اظهارنامه ارزش افزوده بهار 1402

تمدید مهلت اظهارنامه ارزش افزوده بهار 1402

تمدید اظهارنامه ارزش افزوده بهار 1402

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با صدور بخشنامه ای آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره اول فصل بهار سال ۱۴۰۲را تمدید کرد. مورخ ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ و مصادف با روز پنجشنبه به منظور تکریم مودیان مالیاتی و فراهم آوردن زمینه اجرای تکالیف قانونی برای آنان بنا به اختیار حاصل از قانون و مقررات مالیات بر ارزش افزوده تا ٢۶ تیرماه تمدید شد.

 

تمدید مهلت اظهارنامه ارزش افزوده بهار 1402

تمدید اظهارنامه ارزش افزوده بهار 1402

 

 

تمدید اظهارنامه ارزش افزوده بهار 1402

به گزارش رسانه مالیاتی ایران، دکتر سید محمد هادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور طی بخشنامه ای آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره اول فصل بهار سال ۱۴۰۲، که مورخ ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ و مصادف با روز پنجشنبه بوده را به منظور تکریم مودیان مالیاتی و فراهم آوردن زمینه اجرای تکالیف قانونی برای آنان بنا به اختیار حاصل از قانون و مقررات مالیات بر ارزش افزوده تا ٢۶ تیرماه تمدید کرد.

گفتنی است: مهلت ارسال اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده هر فصل، به مدت ۱۵ روز از پایان آن فصل می باشد.

 

 

متن بخشنامه

در متن این بخشنامه آمده است: نظر به اینکه آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره اول فصل بهار سال ۱۴۰۲، مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۵ و مصادف با روز پنجشنبه می باشد به منظور تکریم مودیان گرامی و فراهم آوردن زمینه اجرای تکالیف قانونی برای آنان بنا به اختیار حاصل از قانون و مقررات مالیات بر ارزش افزوده مقرر می دارد:

۱- ادارات کل امور مالیاتی موظفند در مورد مودیان مالیاتی که اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده مربوط به دوره اول (فصل بهار سال ١۴۰۲) را تا پایان روز دوشنبه مورخ ۱۴٠٢/٠۴/٢۶ تسلیم نمایند. امکان برخورداری صد در صدی بخشودگی جرایم عدم تسلیم اظهارنامه در موعد مقرر برای دوره مزبور را در صورت درخواست برای مودیان فوق الذکر فراهم نمایند.

۲- به منظور رسیدگی و پذیرش اعتبار مالیات بر ارزش افزوده خریدهای انجام شده به استناد صورتحساب های صادره خارج از سامانه مودیان، مودیان عضو سامانه مودیان نیز مکلف به تسلیم اظهار نامه تا تاریخ تعیین شده، می باشند.

سید محمد هادی سبحانیان

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور

 

 

ثبت نارین مشاور شما در تمام مراحل ثبت شرکت می باشد، برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه ثبت شرکت با ما تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۲۳۱۰۰۲

۰۹۱۲۰۵۳۲۳۸۶

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.



©2021 ثبت نارین | سامانه تخصصی ثبت شرکت, ثبت برند و رتبه بندی شرکت ها