ثبت شرکت زیارتی

ثبت شرکت زیارتی

ثبت شرکت زیارتی

شرکت زیارتی شرکتی است که برای تنظیم و تسهیل شرایط سفر به اماکن مقدسه و اماکن زیارتی داخل و خارج ایران فعالیت می کند. ثبت شرکت زیارتی در ایران از اهمیت زیادی برخوردار است. چرا که در فرهنگ ما ایرانی ها رفتن به مکان های مذهبی و زیارت معصومین همواره به عنوان یک نماد و نیاز مذهبی بوده و هر ساله نیز بر تعداد افرادی که قصد دارند به اماکن مذهبی سفر کنند بیشتر می شود.

شرکت های زیارتی را می توان در هر یک از قالب های تجاری تعریف شده در قانون تجارت ایران ثبت کرد. توصیه می شود که این نوع شرکت ها عمدتا در قالب شرکت سهامی خاص و یا شرکت با مسئولیت محدود ثبت شود. چرا که قوانین و مقررات ثبت این نوع شرکت ها بسیار مناسب تر است.

 

 ثبت شرکت زیارتی

ثبت شرکت زیارتی

 

 

مرجع صدور مجوز شرکت زیارتی

موضوع فعالیت تصدی به امور زیارتی از جمله ثبت نام و تنظیم مسافرت های زیارتی و ذخیره ی مکان و هرگونه خدمات زیارتی، ارائه ی خدمات زیارتی به زائران کشورهای اسلامی، برگزاری هرگونه تورهای زیارتی و سیاحتی و دینی، ارائه ی خدمات زیارتی به زائران کشورهای اسلامی، برگزاری هرگونه تورهای زیارتی و سیاحتی و دینی با نام های درخواستی نیاز به مجوز زیارتی،حج، مسافرت یا سفر و یا تورهای زیارتی،مسافرت یا سفر و یا تورهای دینی منوط به اخذ مجوز از “سازمان حج و زیارت” می باشد.

 

نام شرکت زیارتی

در نام شرکت زیارتی قبل از نام اصلی می بایست از واژه زیارتی استفاده نمود. شایان ذکر است استفاده از این کلمات مستلزم ارائه موافقت نامه از سازمان حج و زیارت می باشد. مجوز مربوطه در این زمینه پس از دریافت از سازمان حج و زیارت بایستی در اختیار کارشناس اداره ثبت شرکت ها قرار داده شود. تا نسبت به تایید یکی از اسامی پیشنهادی اقدام کند.
نکته: کلماتی از قبیل زیارتی و…شرحی بر موضوع فعالیت محسوب می شود و در بررسی نام یا نام های درخواستی به منظور رعایت عدم سابقه و تشابه،جزئی از نام محسوب نمی شود.

 

ثبت نارین مشاور شما در تمام مراحل می باشد، برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه ثبت شرکت با ما تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۲۳۱۰۰۲

۰۹۱۲۰۵۳۲۳۸۶

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.



©2021 ثبت نارین | سامانه تخصصی ثبت شرکت, ثبت برند و رتبه بندی شرکت ها