اخذ رتبه مشاور راه آهن

اخذ رتبه مشاور راه آهن

اخذ رتبه مشاور راه آهن

در این مقاله در خصوص مدارک و اسناد لازم برای ثبت شرکت، اخذ رتبه مشاور راه آهن و تخصص های مورد نیاز صحبت خواهیم کرد. یکی از مهم ترین رشته های حوزه راه ترابری مهندسی راه آهن است. مهندسین این رشته در دو حوزه مجزا می توانند کار کنند. دسته ای به عنوان مهندسین پیمانکار در ساخت و ساز، دسته ای دیگر هم به عنوان مشاور راه آهن فعالیت کنند.

 

 اخذ رتبه مشاور راه آهن

اخذ رتبه مشاور راه آهن

 

 

اخذ رتبه مشاور راه آهن

برای اخذ رتبه مشاور راه آهن ابتدا باید به سامانه ساجات مراجعه کرد. مراحل مربوط به ثبت نام و ارسال مدارک را طی کرد. سپس بارگذاری اطلاعات خواسته را انجام داد. مشخصات مدیر عامل، محل شرکت، شرکت، اعضای هیئت ندیره و سهامداران شرکت را وارد کرد. اطلاعات مربوط به گواهی رتبه قبلی و جدید باید وارد شود. آخرین اظهارنامه های مالیاتی شرکت و اطلاعات مربوط به سوابق کاری شرکت هم از جمله مدارک مورد نیاز برای اخذ رتبه بندی است. تایید کلیه موارد برای دریافت رتبه مشاور راه آهن اهمیت فراوانی دارد. کارشناس تمامی موارد را بررسی می کند. در صورت مطابقت مدارک با فعالیت شما، در ردیف رتبه بندی قرار خواهید گرفت.

افراد برای بهره وری از خدمات یک شرکت، به کمک رتبه بندی شرکت، دورنمایی کلی از چگونگی عملکرد شرکت مشاوره ای آن نیاز دارند. افرادی که می خواهند از خدمات یک شرکت بهره ببرند، به صلاحیت این شرکت پی برده و با اطمینان خاطر از آن ها خدمات دریافت می کنند. سه رتبه به شرکت های مشاوره ای اعطا می شود. رتبه ۳ ایتدایی ترین رتبه است که هر شرکتی باید این رتبه را اخذ و سپس ارتقا دهد.  شرکت مشاوره ای دارای رتبه یک، از نظر رزومه کاری و سوابق کاری در بالاترین سطح قرار دارد. بنابراین برای دریافت رتبه بالاتر باید فعالیت های شرکت را گسترش دهید. باید پرسنلی را استخدام کنید که در کار خود حرفه ای و مدرک تحصیلی شان مربوط به اولویت ۱ باشد.

 

 

شرایط دریافت رتبه برای مشاور راه آهن

نحوه محاسبه امتیاز شرکت های مشاور راه آهن، بر اساس فرمول ها و قوانین خاصی است. به طور کلی تا حدودی فرمول ها و قوانین موجود پیچیده هستند. بنابراین باید تمامی موارد مربوطه را بررسی کرد. در هر یک از قوانین رشته های و امتیازهایی وجود دارد که دارای ضریب اولویتی است. امتیاز هر فرد بر اساس ضریب اولویتی تعیین می شود.

شرکت مشاور باید رتبه مشاور راه آهن امتیاز های ضروری را دریافت و کسب کند. مدیرعامل شرکت باید یکی از تخصص های مهم شرکت را داشته باشد. یکی از اعضای امتیاز آور باید مدرک تحصیلی اش با فعالیت شرکت مطابقت داشته باشد. مدرک تحصیلی اعضای شرکت نباید کمتر از لیسانس باشد. برای دریافت گواهی رتبه مشاور راه آهن در مورد شرایط دریافت رتبه اطلاعات بیشتری به دست بیاورید.

 

 

حوزه تخصصی راه آهن برای اخذ رتبه مشاور راه آهن

یکی از مهم ترین حوزه های راه و ترابری، تخصص راه آهن است.  ضریب اولویت برای اخذ رتبه مشاور راه آهن اگر بر اساس رتبه بندی یک باشد باید تمامی قوانین رعایت شود.

*افرادی که تمایل به دریافت رتبه یک برای شرکت خود دارند، باید تخصص کلیه پرسنل مهندسی راه آهن، عمران و راه و ساختمان باشد.

*ضریب اولویت ۲ برای شرکت های راه آهن بر اساس رشته های راه و ترابری، مکانیک، مهندسی برق، مکانیک خاک و… است.

*ضریب اولویت ۳ برای حوزه تخصصی راه آهن بر اساس مدارک هیدرولوژی، زمین شناسی، عمران آب، زلزله، مهندسی صنایع و … می باشد.

هر یک از این تخصص ها به اولویت رتبه بندی شرکت کمک می کند. در صورتی که تخصص افراد فعال شرکت در اولویت یک باشد شرکت رتبه یک دریافت می کند.

 

 

زمینه فعالیت شرکت های مشاور راه آهن

شرکت های مشاور راه آهن شرکت هایی متشکل از متخصصین رشته راه آهن هستند. این شرکت ها بر نحوه عملکرد شرکت های پیمانکاری نظارت می کنند. همکاری با شرکت های مشاور عامل بهینه شدن هزینه ها، سرمایه گذاری صحیح و زمان بندی مناسب کار می شوند.

شرکت های مشاور راه آهن همگی در یک رده بندی قرار ندارند. دسته ای از شرکت های مشاور سابقه فعالیت چندین ساله دارند. این شرکت ها در زمینه کار خود بسیار موفق و مطرح هستند. به همین دلایل اکثر کارفرمایان تمایل به همکاری با این دسته از شرکت ها دارند. شرکت های مشاوری که در کار خود موفق و با تجربه هستند با موسسات دولتی نیز وارد همکاری شوند. در واقع دامنه فعالیت این شرکت ها محدود به کارفرمایان خصوصی نخواهد بود. این شرکت ها در پروژه های بین المللی نیز پیشنهاد همکاری دریافت  می کنند. به همین دلیل سازمان برنامه ریزی و نظارت راهبردی با طراحی یک سیستم بسیار کارآمد شرکت های مشاور راه آهن را رتبه بندی می کند.

 

 

مدارک لازم برای اخذ رتبه مشاور راه آهن

۱-ثبت آخرین صورت جلسه سهامداران شرکت برای متقاضیان حقیقی و حقوقی (ثبت کپی برابر اصل مدارک در سامانه ساجات)

۲-ارائه گواهی معتبر از رتبه قبلی (در صورت درخواست ارتقا رتبه)

۳-ارائه مشخصات دقیق از رزومه هیئت مدیره و سهامداران شرکت

۴-در درخواست اخذ رتبه شرکت. (باید مدارک شناسایی هیئت مدیره و سهامداران شرکت در سایت ثبت شوند.)

۵-برای سهامداران و متقاضیان مذکر کارت پایان خدمت الزامی است.

۶-اظهارنامه مالیاتی شرکت از جمله ترازنامه و جدول سود و زیان معاملات حتما باید ثبت شود.

۷-تعهدنامه ای که عدم دخالت کارمندان دولت را ضمانت می کند.

۸-ثبت سوابق کاری برای کارمندان رسمی شرکت

۹-پروژه های چند سال اخیر شخص حقیقی و حقوقی که نشان دهنده تجربه کاری متقاضی است.

۱۰-گواهی و مدارک مربوط به تامین اجتماعی (سوابق بیمه مهندسین راه آهن)

۱۱-آدرس محل اقامت و مشخصات دقیق افراد امتیاز آور برای شرکت

۱۲-آدرس محل اقامت و مدارک شناسایی دقیق سهامداران ۵ درصد و کمتر از آن در شرکت

۱۳-مدارکی که نشان دهنده ثبت شرکت به صورت رسمی انجام است. مثل: روزنامه رسمی، اساسنامه و تقاضانامه و …

 

 

 

ثبت نارین مشاور شما در تمام مراحل می باشد، برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه ثبت شرکت با ما تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۲۳۱۰۰۲

۰۹۱۲۰۵۳۲۳۸۶

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.



©2021 ثبت نارین | سامانه تخصصی ثبت شرکت, ثبت برند و رتبه بندی شرکت ها